blog lay out

donderdag 20 januari 2011

Kaartje voor mijn moeder


Hoi hoi,

m'n moeder is morgen jarig en ik heb dit kaartje voor haar gemaakt. Zag de digi bij Dena op d'r blog en vond dat zoooo mooi! Dus ook maar even gekeken en ja hoor... floepte ie zomaar op m'n computer.... nou ja, er zijn ergere dingen...... ik hoop dat ze hem mooi vind!
En maar weer bedankt voor jullie reacties op mijn vorige berichtje!! Leuk detail: ik had gewonnen!!! Dus mocht ik 3 digi's uitzoeken!! Twijfel nog steeds welke maar moet er nog effe rustig voor gaan zitten, wel héél leuk!!
groetjes Arjette.

22 opmerkingen:

diana zei

hoi hoi,
van harte gefeliciteerd met je moeder en met je prijs, ik mocht er 1 uitzoeken, wat een ongelofelijk prachtige kaart, super gekleurd.
groetjes diana

Marlies zei

Gefeliciteerd met je moeder en met je prijs.
Wat is dit weer een mooie kaart!!! en Super gekleurd.
groetjes, Marlies

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart voor je moeder en ook gefeliciteerd met haar verjaardag Arjette!!
En nog eens gefeliciteerd met het wnnen van de challenge.
Groetjes, Tineke

Neline zei

prachtige kaart Arjette! gefeliciteerd met je moeder en......met je prijs.
groetjes
Neline

Deborah zei

Proficiat met de gewonnen challenge!
Dit is echt weeral een prachtige kaart!
Heel erg mooi ingekleurd.
Groetjes Deborah

Fieneke zei

Hoi Arjette, Wat ontzettend mooi ingekleurd!!
Groetjes Fieneke

Christina zei

Woww een schitterende kaart Arjette! Is je moeder vast blij mee!
Groeten Kristel

Lia zei

schitterend kaartje arjette, mooie kleurtjes, denk dat ze er heel blij mee azl zijn
liefs Lia

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi ingekleurd ook. Nog proficiat met je prijs.

Groetjes, Myriam

Corrie zei

Wauwwww Arjette
wat een waanzinnig mooi kaartje, ik ben er helemaal weg van.
Groetjes Corrie

Lia zei

Wat een schitterende kaart Arjette, ik kwam hier viavia en blijf je gelijk volgen hoor, prachtig plaatje en mooie kleuren.

groetjes Lia

Gretha zei

Wauwww, deze is ook weer schitterend!!!!!
Groetjes Gretha

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt.
succes met he uitzoeken van je gewonnen stempels. moeilijk om een keus te maken uit zoveel moois.
groetjes miranda

Riet zei

Wowwww Arjette,wat een schitterende kaarten staan hier.
Prachtige stempels,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.
Je laaste kaart,die digi stempel ben ik weg van,ik heb haar al zoveel gezien.
Zou haar best willen kopen,maar helaas lukt het mij niet om in het buitenland te kopen.
Ben er gewoon te stom voor.
Maar ja je kan niet alles hebben.
Leuk dat je bij mij langs bent geweest,ben gelijk bij jou ook volger geworden.

Fijn weekend.
Liefs Riet.

Bernadet zei

geweldige kaart Arjette!! En die stempel.... sooo lief.
Waar paypal al niet goed voor is hè;)

Astrid zei

Wat een geweldig mooie kaart Arjette !! Ook nog gefeliciteerd met je moeder :)

groetjes Astrid

MarkerGeek zei

Beautiful! Love the colours you used and the lace details.

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Breathtaking, Arjette! I adore your colours and the pretty lace and details!

thank you for your super kind comment today on my blog. I appreciate your time.

hugs
Claudia

Marley zei

Prachtig kaartje! Ontzettend mooi papier en de stempel ziet er ook prachtig uit x Marley

De Roelies zei

wat een beauty zeg!!!

Neltine zei

Owww zucht....deze is toch zo leuk!! Ik blijf ernaar kijken.
Dit papier heb ik ook een tijdje terug gekocht, maar nu heb ik bomvol nieuwe inspiratie ervoor door te kijken naar jouw kaartje.

Leuk hoor;)

Groetjes,
Neltine

Rach zei

This is stunning, such a pretty card.xx