blog lay out

zondag 20 november 2011

Nieuwe challenge KennyK

Hoi hoi,

vandaag weer een nieuwe challenge op het KennyK Krafty Girlz blog, Kids Rule. Er zijn supergave nieuwe digi's uit en daar heeft team B superleuke kaartjes mee gemaakt, je moet zeker even op het blog gaan kijken!! De nieuwe digi's zijn heel leuk voor stoere jongenskaarten.
De prijs deze week is:
5 Digi Images of your choice from Kenny K Downloads
Nou, met die nieuwe release is dat zeker een hele leuke prijs!!! Dus doe gezellig mee zou ik zeggen!!
 
Hier zit het weer potdicht..... zo even lekker de handbalwedstrijd van Laura bekijken en dan nog maar even lekker aan de knutsel... fijne zondag verder allemaal!!!!
 
groetjes Arjette.

3 opmerkingen:

Ans zei

Hallo Arjette,

Ga zo gelijk weer even op hun blog kijken, de digi,s zijn zo geweldig. Ik kleur meestal op aquarel papier en dat gaat niet door de printer, voor ander papier heb ik niet genoeg potloden os stiften en dat is best wel jammer. Misschien maar eens aan de goede man op 5 december vragen.

Liefs Ans

Liesbeth zei

Hoi Arjette,
Ik kwam je kaartjes al regelmatig overal tegen en heb je blog al meerdere keren bezocht maar was nog geen volger geworden.
Ik vind het super dat je volger van me bent geworden, ik vind dat een hele eer want je maakt zo'n mooie dingen,
Ga me alsnog bij je aanmelden hoor.
gr. Liesbeth

Liesbeth zei

Als het weer lukt bij blogger.....
gr. Liesbeth