blog lay out

dinsdag 24 april 2012

Kaartje Marianne Design

Hoi hoi,

vandaag weer een kaartje wat ik gemaakt heb met de materialen van Marianne Design.


Het papier is een paperpad nr PB7033, Eline's Folklore. Mooie kleurtjes zijn dat! Het knipvel wat ik heb gebruikt is nr. DDK3206. Ik heb er wat kleine vlindertjes bij geponst. De bloemen heb ik gemaakt met de creatable nr. LR0169 met daarop paper roses nr, RB2210, dat kleurtje paste er perfect bij. De randjes heb ik een kleurtje gegeven met distress inkt. De takjes heb ik gemaakt met creatable nr. LR0157.
Linksboven heb ik een creatable geplakt die nieuw uitgekomen is deze maand, nr. CR1216.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden!!

groetjes Arjette.

35 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo

heel mooie kaart!
Mooie kleuren, geeft een leive uitstraling

groeten

Tine

Tineke van der Linden zei

Schattige kaart met Daisy! Leuk is de bloemencraftables.
Groetjes Tineke

Diana zei

Heel erg leuk Arjette.
Groetjes Diana.

Bernadet zei

wat een schatje Arjette.
Mooie kleurtjes en een schat van een plaatje

Pouwla zei

Hoi Arjette,

mooi kaartje weer! En de kleuren zijn zeker mooi!
Groetjes Pouwla.

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een heel lief plaatje! Wat een mooie creatable in de linkerhoek! Die komt ook op mijn lange verlanglijst. groetjes, Marlies

heidy zei

Prachtig kaartje Arjette!
Groetjes Heidy

Tinie zei

Wat is dit ontzettend gaaf!!! Hoe ze daar zit te denken en weer super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Astrid zei

Een schitterend kaartje weer Arjette, prachtige kleuren !!

liefs Astrid

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Arjette.

Liefs Riet.

Corrie zei

Lief kaartje Arjette!
Groetjes Corrie

Jolanda Cuper zei

Super wat een schatje mooie kleuren ook!
Groetjes Jolanda.

Unknown zei

Wat een snoeppie Arjette

Liefs Nellie

Lenie Hempen zei

Wat een super leuk kaartje Arjette.
Echt geweldig.

Gr Leny Hempen

Marianne zei

Beeldschoon kaartje heb je gemaakt, Arjette.
liefs, Marianne

Marga50 zei

Wat een schat van een kaart Arjette. Groetjes Marga.

Lia zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
groetjes Lia

marja zei

Wat een onwijs leuk kaartje Arjette, super leuke details en kleurtjes!!

Lieve groetjes Marja.

Tineke zei

Wat weer een schitterend kaartje Arjette, mooie kleuren en leuke details!

Groetjes Tineke

corryskaart zei

hoi arjette
wat een geweldig mooie kaart het lijkt wel een schilderijtje!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat een schattige kaart!! Zeker mooi papier en het past goed bij het plaatje! Ook die bloemen zijn erg mooi! Toppertje!
groetjes Tinie

Jopie zei

Prachtig kaartje en zo'n leuke afbeelding.
groetjes jopie

JOKE zei

Heel leuk weer eens een kaartje in een ander kleurtje!!!
Lief plaatje ook...
Liefs Joke

Liesbeth zei

Mooi kaartje Arjette, mooie details op je kaartje gebruikt.
gr. Liesbeth

*mieke* zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt met je MD pakket Arjette!
Groetjes Mieke

Anneke zei

wat een prachtig kaartje weer arjette.
heel mooi zoals je de bloemen gerangschikt hebt.
groetjes van an

Anoniem zei

Hoi Arjette wat een leuk kaartje is dit.
Prachtig zoals je de bloemen met de takje heb verwerkt op de kaart.

groetjes Jannie

Annerieke zei

Hoi Arjette,

Als ik eerlijk mag zijn :-)....vind ik het toch anders dan dat je normaal doet. Maar ik vind de materialen van MD geweldig leuk. Je hebt er ook een leuke kaart van gemaakt. Mooie papierkeuze, het plaatje is lief, vlindertjes erbij erg schattig. O ja...en de bloemen heb je ook mooi gemaakt!

groetjes Annerieke

Scrapcreaties Mirande zei

Nou en of. Dit is weer een hele mooie kaart. Het takje linksboven op de kaart vind ik echt geweldig.
Leuk dat je met knipvellen hebt gewerkt, dat doe ik eigenlijk nooit meer.
Groetjes Mirande

Joukje zei

Arjette een leuk kaartje !!
Ik vond het zaterdag héél erg leuk om elkaar eens in het eggie te zien en te spreken.
t'Was een super leuke dag.
Groetjes Joukje

Wendy Koorevaar zei

Ahh wat een schatje! Heel mooi gemaakt en wat een leuke takjes en bloemen heb je gebruikt.

Liefs,
Wendy

Christa zei

Hoi Arjette , wat een schattig meisje is dat.... Prachtige kleuren heb je gebruikt. En mooie mallen. Christa.

Kizzy zei

Wat een super schattig kaartje weer Arjette, prachtige mallen heb je gebruikt, het knipvel is super schattig, net als de mooie vlindertjes.
Liefs Kizzy

Nicole zei

Weeral zo'n schatje!!! Mooi papier en prachtige bloemen. Leuk ook die nieuwe creatable van linksboven. Liefs, Nicole

Chantal zei

Wauw wat een toppiekaartje weer Arjette! Lieve groetjes, Chantal