blog lay out

maandag 7 januari 2013

Super leuk nieuws!!!!

Hoi hoi,

vorige week werd ik door Chantal gemaild. Ze wilde een nieuw Magnolia challenge blog gaan opstarten en ze vroeg me of ik in het designteam wilde komen! Nou, hoe leuk is dat!!! Moest er natuurlijk wel even over nadenken want ik heb het druk genoeg maar na 1 seconde wist het wel haha: JA natuurlijk wil ik dat! We zijn ook verdeeld in 2 teams en elke 2 weken komt er een nieuwe challenge dus dat komt neer op 1 kaartje per 4 weken, nou, dat is natuurlijk prima te doen! Vandaag is het blog in de lucht gegaan, je kan het hier vinden

Chantal heeft een geweldig team samengesteld, dit zijn alle dames:


We gaan 9 februari van start met de 1e challenge, elke 2 weken komt er een nieuwe challenge en je mag iedere keer met maximaal 2 kaartjes mee doen. Je kan je nu al aanmelden als volger, dan hoef je niets te missen! Chantal heeft al hele gave sponsoren geregeld en is nog druk bezig dus we kunnen hele leuke prijzen weggeven én natuurlijk de eer van een top-3 notering!
We hebben er allemaal heel veel zin in!!! Ik hoop dat jullie je aanmelden en gezellig met ons meedoen!

groetjes Arjette.


32 opmerkingen:

Sandra zei

Wat leuk zeg, gefeliciteerd!!!!!!
Groetjes Sandra

Unknown zei

Gefeliciteerd, leuk voor je! Ik ga meteen even kijken op het nieuwe blog :).

Groetjes, Priskilla

Chantal zei

Meis, wat een superlief mailtje van je!!! Ik vind het een eer om jouw in ons DT-team te hebben meis! Ik kijk uit naar een onwijs leuke samenwerking! Lieve groetjes, Chantal

heidy zei

Gefeliciteerd Arjette!!
Groetjes Heidy

Christa zei

GEFELICITEERD COLLEGA !

Jolanda zei

Gefeliciteerd Arjette!!! maak er wat moois van

Jolanda zei

Gefeliciteerd Arjette!!! maak er wat moois van

Karin zei

Leuk! Gefeliciteerd Arjette!!

Marianne Reijgersberg zei

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe Dt plekje.
Ik ben net bij Christa langs geweest. Een lieve "oud" collega DT er van mij.
Groetjes Marianne

Ans Gilbert zei

Hoi Arjette,

Wat een geweldig leuk nieuws gefeliciteerd met het DT-schap, zag dit bericht ook al bij Nicole, ben benieuwd naar jullie prachtige creaties...
Liefs van Ans

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd.
Groetjes Miranda

Angela zei

Dat is zeker goed te doen; 1 kaart in de 4 weken..... héél leuk voor je Arjette!!! Proficiat en heel veel succes... dat gaat zeker lukken!!!
grt Angela

Irene zei

Echt super leuk nieuws en een super DT dus dat wordt weer genieten!!!

xx Irene

Neline zei

Ha andere collega, het gaat helemaal leuk worden!!!
Ik heb er mega zin in,
groetjes
Neline

Bernadet zei

wat superleuk Arjette!!
Veel plezier met je nieuwe job!!

Anke zei

Wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe dt-job.
liefs Anke

Hanny zei

Wat een ontzettend leuk nieuw, gefeliciteerd. ik ben inmiddels al volger van het nieuwe blog wat er pverigens geweldig mooi uitziet. Jullie hebben een mooi team samen.
liefs hanny

ANJA 3D zei

Wat leuk. Ik ben al even op het blog geweest. leuk dat jij in het dtteam zit. gefeliciteerd en het gaat vast iets moois worden.
Gr. Anja

Marianne zei

Van harte Arjette, je maakt ook altijd prachtige dingen.
Groetjes Marianne

Corrie zei

Gefeliciteerd Arjette
heel veel plezier toegewenst

groetjes corrie

Sieta zei

Hoi collega, jij ook nog gefeliciteerd met je DT-schap.
We gaan er met z'n allen een geweldig mooi blog van maken.

Liefs, Sieta

Margreet zei

hey collega,
gefeliciteerd he met je dt-schap. Ik heb er ook zin in.
Groetjes margreet

Tineke van der Linden zei

Superleuk nieuws Arjette...gefeliciteerd!
Ook je kaartje hieronder is supers. Ik doe het ff in 1 bericht want lig al vanaf zaterdagavond met de griep.
Groetjes Tineke

Nicole zei

Ha, collega!!!! Gezellig hoor!!! Liefs, Nicole

Danoesja zei

Hoi Arjette

Van harte gefeliciteerd meid, jij hoort in dat team thuis, ik ben nu al benieuwd.
Je laatste kaartje is weer schitterend....gewoon genieten.

Lieve groetjes
Danoesja

Nathaly zei

Gefeliciteerd, Arjette. Helemaal verdiend! Nathaly

Annette zei

Van Harte Gefeliciteerd!
Helemaal verdiend!
XoxoAnnette

Ellen zei

Geweldig mooi nieuws zeg, proficiat en heel veel plezier maar dat gaat vast lukken.
Groetjes, Ellen

Anneke zei

hoi arjette.
wat leuk voor je en gefeliciteerd meisje.
je maakt mooie kaarten en dus zullen ze blij zijn met jou in hun team.
fijn weekend en liefs van an

Alina zei

super leuk, Arjette, heel veel plezier!

Liz's creative corner zei

Wow Arjette, congrats hun, will pop on over for a look lol hugs Liz xx

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een leuk nieuws. Heel veel succes, ik ga snel maar eens een kijkje nemen op dat blog. Tot snel.
Groetjes Mirande