blog lay out

zaterdag 9 februari 2013

Time for Magnolia Challenge!!!

Hoi hoi,


Het is zover!!! Vandaag start onze allereerste challenge bij Time for Magnolia Challenge! We hopen dat jullie gezellig mee willen doen en we kijken dan ook uit naar jullie prachtige creaties! Onze eerste challenge houden wij vrij breed en dat is....

Challenge #01 luidt: ALLES MAG!!! 

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door Creashop Duymelot:


Daarnaast zullen wij eenmalig een extra prijs uitreiken aan de winnaar van de TOP 3 gekozen door het Designteam, omdat dit ons eerste challenge betreft. De prijs voor de Winnaar van de top 3 (en tevens gastdesigner) wordt aangeboden door Harlekino Hobby en betreft een Magnolia-goodies Pakket ter waarde van €75,00!!!

Deze eerste challenge wordt verzorgd door de dames van Team Tilda en zij hebben schitterende creaties gemaakt waarmee zij jullie graag willen inspireren. Ga maar eens op het blog kijken wat voor moois ze hebben gemaakt!!
Ik hoop dat jullie allemaal gezellig meedoen! Succes!
Fijn weekend allemaal!

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een geweldige challenge, ik ga mijn best doen!
fijn weekend, liefs Hanny♥

Chantal zei

;;--)) superlief Arjette!

ANJA 3D zei

Ik ben even wezen kijken en je kaart is weer schitterend.
Gr. Anja

Anneke zei

hoi arjette.
ik zie dat je ook lekker bezig bent geweest en je vorige kaart vind ik echt een super gave kaart.
lieve groetjes van An

lenywim35 zei

Hallo Arjette,
Welkom op mijn blog. Die 300 zal ik wel nooit halen bij leven en welzijn. Zou het wel gaaf vinden hoor. Maar ik loop al naar de 80 jaar.
Volgens mij heb ik voor je challenge een kaartje ingestuurd, maar ben daar nog geen held in.
Succes met alles.
gr Leny