blog lay out

zondag 29 augustus 2010

Heel erg bedankt!!


Hoi hoi,


dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die uit Zweden hierheen komt en die komende week deze kant op komt en een paar stempels van Hänglar en Stänglar voor me heeft besteld. Hartstikke lief dat ze dat voor me heeft gedaan, vandaar "heel erg bedankt". En ik vond het wel toepasselijk om dan een kaartje te maken met een afdrukje van Hänglar en Stänglar..... Het papier is van Basic Grey - Olivia.
Ik wil dit kaartje gelijk mee laten doen voor een wedstrijd op het Hänglar en Stänglar blog en op het Friday's sketchers blog.
Alvast bedankt weer voor jullie leuke reacties!!!

2 opmerkingen:

Adrina zei

Dit is echt een schattig kaartje Arjette.
Ja ze zijn leuk hoor die Hanglar stempels.

Stampin'Piper zei

What a lovely card, such wonderful colors!

Thanks for joining the Friday Sketchers!

Hugs Tanja