blog lay out

maandag 27 december 2010

kaartje derwent challenge


Hoi hoi,

dit kaartje heb ik gemaakt om mee te doen met de challenge op het derwent blog, http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com/ de opdracht was een kaart met een sneeuwpop in blauw-grijs. Eindelijk na maanden copics weer eens m'n derwent potloden tevoorschijn gehaald en dat is toch ook wel weer héél leuk om te doen, moet het maar wat meer afwisselen.......
Bedankt weer voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje!!!
En alvast voor iedereen een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!!!!
groetjes Arjette.

11 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

hey wat een leuk kaartje heb je gemaakt. blijft fijn om met de potloden te werken he?
groetjes miranda

Tineke van der Linden zei

Een schitterend kaartje Arjette!
Groetjes, Tineke

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Arjette,

wat een geweldig kaartje weer en ja nu ik het zo lees, met Derwent kleuren was ook ergggggg leuk.
je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt, een schatje.
Tcoh nog hulp nodig bij het groter kunnen maken van je kaart?
Laat het me maar weten hoor,
groetjes,
Mary

Gretha zei

Dat heb je prachtig gemaakt Arjette, leuke uitdaging zo in het blauw. Ik vind het een zeer geslaagde kaart geworden. Succes met de challenge.
Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011
Groetjes Gretha

Bernadet zei

geweldige kaart Arjette

Corrie zei

Wowwww wat een gaaf kaartje Arjette
heel veel succes met de challenge
Groetjes Corrie

Nicole zei

Dit is wel een heel erg leuk kaart, Arjette. Leuk dat je de potloden weer tevoorschijn hebt gehaald. En leuk ook dat je meedoet met de Derwent-challenge!

Marlies zei

Super mooie kaart!! succes met de challenge.
groetjes, Marlies

Dina zei

mooi is die geworden, het is wel grappig , bijna iedereen gebruikt deze sneeuwpop, bedankt voor het meedoen bij derwennt

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

wow.. love your card.
i think you show in a really great way how pretty a card can be decorated with dies.
Sweet card with the blue colors
hugs
claudia

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

hi sweetie,
thank you for swinging by and leaving me a kind comment
hugs
Claudia