blog lay out

dinsdag 25 september 2012

Kerstkaartje

Hoi hoi,

ik heb een kerstkaartje gemaakt, heb er nog heel wat te gaan en als ik er zo af en toe eentje maak komen we alvast ergens... LOL.
Ik had van Jolanda van 't Scraphuis heel mooi kerstpapier gehad van de nieuwe lijn van Bo Bunny en heb daar dit kaartje mee gemaakt:


Ik heb de kerstbeer van Magnolia gebruikt, heb het ingekleurd met m'n copics. Ik heb hem uitgestanst met een nestabilitie Floral Ovals en toen binnen de gaatjes uitgeknipt. Diezelfde nestabilitie heb ik nogmaals gedraaid met kraftpapier en zo heb ik het op elkaar geplakt. De kerstbloem heb ik gemaakt met een Magnolia doohickey, de takjes erachter zijn gemaakt met creatables. De tekst heb ik gestempeld met een clear stempel van Marianne Design. Met een stukje lint een strikje gemaakt en 2 stukjes goudkleurig pareldraad erdoor, een stukje verbandgaas achter het plaatje en klaar is het kerstkaartje.
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Just Magnolia: what's new, je moet iets nieuws op je kaart gebruiken, dat is het papier en de stempel
Fashionista Challenge: anything goes christmas
Christmas Challenges (with sketches): de sketch

Hier het kaartje nog een keer gefotografeerd met een andere achtergrond, kijkt toch weer heel anders...


Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en ben benieuwd naar jullie reacties!!!

groetjes Arjette.

49 opmerkingen:

Bernadet zei

wat een prachtige kaart Arjette.
Met superveel prachtige details zeg!

Liesbeth zei

Hij is erg mooi Arjette, mooie warme kleuren en mooie details.
groetjes Liesbeth

Maris zei

hij is echt prachtig,wat een lieve ,mooie kaart

Lia zei

woww een heel mooi kaartje erge mooie kleuren heb je gebruikt.
En een heel lief beertje
liefs Lia

jolanda zei

prachtig kaartje

Astrid zei

Wowww, wat een supergave kaart meis, prachtig papier, lief afdrukje, super ingekleurd en schitterende details, een toppertje !!

liefs Astrid

Diana zei

Hij is weer super Arjette!
Groetjes Diana.

Neline zei

Wat een prachtig kaartje weer zeg! Mooi papier, mooi ingekleurd...alles is weer supersssss;)
groetjes
Neline

heidy zei

Wat een prachtig kerstkaartje Arjette!!
Ik moet er ook nog zo'n hoop hihi!!
Groetjes Heidy

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Arjette.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Corrie zei

Wowwww wat een mooi kaartje Arjette
Groetjes Corrie

corryskaart zei

Hoi Arlette
Een geweldig mooie kerstmarkt met die lieve kerstbeer vind je kleuren supermooi!!!!
Groetjes van corry

Jolanda zei

Arjette, schitterende kaart weer meid en wat leuk dat je mee hebt gedaan bij CCWS! Bedankt voor je deelname hoor

Dodici zei

Fantastic card,Arjette!
Love the cute image and all the embellies you have added!
xxx

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtig en lief kaartje! gaaf zijn die nestabilities (floral ovals) he? Ik heb ze ook besteld.

Liefs,
Wendy

Pouwla zei

Hele mooie kaart Arjette!
Prachtige kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Pouwla.

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart met mooie papier in mooie kleuren! Ook een schattige kerstbeertje!! groetjes, Marlies

Angélique zei

Wow Arjette, ik vind deze erg mooi geworden, prachtig die kleuren rood en groen, creme ohhhh
De bloem heb je ook mooi gemaakt, ik heb die denk ik ook nog ergens, moet ik maar eens even kijken, zucht...
Wat een schatje.
Tot gauwwww!
liefs Angelique

Jolanda Cuper zei

Wow wat een snoezig beertje!
Prachtige kerstkaart
Groetjes Jolanda

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje, leuk dat je met de Challenge meedoet, succes!!

Groetjes Betina

Tineke van der Linden zei

Wat een leuk kerstkaartje! Mooie warme kleuren heeft het papier.
Groetjes Tineke

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Arjette, mooi papier heb je gebruikt en het beertje vind ik zoooo lief!!

Nicole zei

Wat is dat beertje toch een schatje hè?! Net als je kaart, erg mooi weer, Arjette!! Wat een prachtig papier en die kerstbloem vind ik ook al zoooo mooi. Volgens mij heb ik weer iets bij voor op mijn verlanglijstje, hahah!! Liefs, Nicole

ANJA 3D zei

Hoi arjette,
Je kaart is prachtig. Mooi design papier. Stempel prachtig ingekleurd. En de bloemen zijn ook schitterend.
Gr. Anja

Sandra zei

Wat is dit toch een schattig stempeltje zeg, je kaart ermee vind ik helemaal geweldig!!!
Groetjes Sandra

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Arjette,

Eindelijk de goede bril op en ik kan weer berichtjes lezen op de blogs. Wat is jouw "dream"kaart leuk geworden. Ik heb even een klein stukje terug gekeken. Kan niet alles terug kijken wat ik achter loopt. Maar jouw kaartjes zijn er niet minder op geworden. Dit beertje is een droppie! Grappig dat verbandgaas erachter. Zou niet op het idee komen.
Gezellige groetjes maar weer.
Doeg LIda

Agnes zei

ooooo wat is ie leuk Arjette!! Dit lieffie ligt hier ook al een tijd te wachten maar jij hebt er in iedergeval een mooi "warm" kerstkaartje mee gemaakt!
groetjes, Agnes

Shirley zei

Ahh, wat een schatje is dit kaartje!

Groetjes, Shirley

Wilma zei

Hey Arjette,
Wat een schatje!!
Super dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
Liefs, Wilma

Marianne zei

Wat is die mooi en die kleuren zijn zo gaaf.
Complimenten hoor!
Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Arjette,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Annerieke zei

Ook ik ben nog maar net bezig met kerstkaarten hoor, komt vast wel goed. Erg leuke kaart, leuke details verwerkt. Goh, wat een verschil toch, als je met een andere achtergrond fotografeert.

Groetjes Annerieke

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart met veel mooie details.

Groetjes Ans

Anke zei

Wow wat prachtig Arjette.
Mooie details heb je gebruikt
liefs Tessa & Anke

Anke zei

Wow wat prachtig Arjette.
Mooie details heb je gebruikt
liefs Tessa & Anke

Neltine zei

Hahaha...wat is nou weer een roetetoeter...lol Lig hier helemaal in een deuk. Maar wel bedankt voor het compliment hihi.

Je kaartje is weer fifafantastisch. Wat een scheet van een beertje. Alleen dat schortje al...hihi zoo poepig.
Mooi ook die traditionele kerstkleuren gecombineerd met craftpapier, een spuperkaartje hoor;)

Gigagrotegroetjes,
Neltine

Inky Angel zei

Arjette,
This is a very beautiful card, great LO and color combo. I love all the die cuts you used. Gorgeous Christmas presentation.
Thanks for sharing your creation with us at the Fashionista Challenge. Don't forget there are many chances to win fabulous prizes in the DT blogs if you complete the blog hop!
Hugs,
Katie

Pop's Cards zei

Good morning sweetie this is absolutely gorgeous, huggles Pops x x x

Samantha zei

Ah wat een plaatje is dit weer. Mooie kleuren en layout. Prachtig Arjette!
Gr. Samantha

Susanne zei

This is a beautiful card again... so cute image and so nice decorated. The dies is awesome.
have a nice day! Hugs Susanne

Christy Designs zei

Wow... this is so beautiful !!
Love how you use the dies and great design. Thanks for joining us at Fashionisya Challenge.

Janny zei

Wat een super kaartje Arjette, ik zit in de lichte kleurtjes maar deze vind ik ook heel erg mooi, liefs Janny

Unknown zei

Hoi Arjette, hij is heel erg lief, en ik vind die traditionele kerstkleuren toch ook altijd wel iets hebben hoor! Groetjes Frea

Chantal zei

Ongelooflijk Arjette! Ik heb echt met mijn neus tegen beeldscherm aangeplakt gezeten (die ik dus zo ga schoonmaken hahaha), want wat is dit een supermooie kaart met zulks prachtige details! Lieve groetjes, Chantal

Anneke zei

ik ben helemaal weg van deze kaart.
prachtig zoals je ingekleurd heb en hele warme tinten waar je mee gecombineerd heb.
fijn weekend en lieve groetjes van an

Anoniem zei

Schitterende kaart Arjette! Het papier is ook prachtig en je hebt hem zo mooi aangekleed, super!
Liefs, Sandra

Ans zei

Een heel leuk kaartje zoasl gewoonlijk weer een prachtige ingekleurde stempel, super.

Liefs Ans

Samantha zei

Lol, ik had al gereageerd maar vergat ik je toch helemaal succes te wensen met je deelname aan de fashionista challenge. Bij deze dus :)
Gr. Samantha

Teresa zei

Oh Wow! I love this one too, fabulous! xx