blog lay out

zondag 16 december 2012

Kerstkaartje voor dt-call

Hoi hoi,

Een kerstkaartje deze keer, hoe verrassend!! haha
Ik zag een dt-call bij Christmas Challenges (with sketches) en daar wil ik graag aan mee doen,dus ben ik aan de slag gegaan. Aangezien ik altijd kerstkaartenstress heb aan het eind van het jaar is dit een mooie stok achter de deur... Daarbij vind ik sketches altijd héél leuk om mee te werken dus dan moet het lukken!
Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt:


Het papier is van Maja - it's christmas time. M'n magnolia stempel heb ik weer ingekleurd met distress en twinkling h2o. De takjes en kerstbloem zijn gemaakt met een Magnolia doohickey, de kleine bloemetjes met een nestabilitie. De ijskristallenrand is er eentje van Tim Holtz. De sterren heb ik gemaakt met een mal van Memory Box en bestrooid met ijskristal. De rode bessen zijn van de Action.
Nog een foto met het label eruit:

Het is een kort berichtje, moet nu weg maar anders was ik te laat om mee te doen met de dt call vandaar.
Misschien hebben jullie me gemist afgelopen week met bloggen... klopt... en dat wordt komende week helaas niet beter, ik moet nog een paar kaartjes maken... sorry....
Fijne zondag allemaal!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Magnolia Down Under: Christmas
You, me and Magnolia: Christmas

groetjes Arjette.

40 opmerkingen:

Irene zei

Prachtige kaart Arjete en succes met nog een DT-job!! Je lijkt wel rupsje-nooit-genoeg dus druk ben en blijf je ook in 2013!!!

xx Irene

Wilma zei

Hoi Arjette,
Wat is 't ie weer mooi, zeg!!
Leuk dat je meedoet met de DT-call bij CCWS! (voorkomt inderdaad heel wat stress aan het einde van het jaar :-)...)
Liefs, Wilma

Angélique zei

Inderdaad rupsje nooit genoeg, wat leuk!! Je blijft er maar druk mee. Alweer een mooie kaart Arjette.
Geniet van de aankomende feestdagen.
Lieve groet Angelique

Noriko zei

Hoi Arjette,
Ik ken die stress.
Ik bijna helemaal geen kaarten om te versturen.
Ik heb ze bijna allemaal verkocht.
En te weinig tijd om nog zoveel bij te maken.
Dus volgend jaar beter!
Deze is aan de hand van sketch heel mooi gemaakt.
Het papier van Maja is ook super om mee te werken.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat nou kerststress,dat ken ik niet ...hum..LOL. Je kaart is weer súper,je besteed er duidelijk veel aandacht aan maar het is wel de moeite waard,keep it cool,lieve groetjes Miranda

Maris zei

prachtige kaart Arjette, en veel succes, hoop dat het lukt xx

Marilyn zei

So pretty! Love the shades of brown/beige.

Corrie zei

Schitterend kaartje Arjette
en wat heb je een mooie bloemen gemaakt

groetjes Corrie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Arjette,

WOW..supermooi is je kaartje, je kunt echt prachtig inkleuren en het is weer een mooi geheel..

Liefs van Ans

Janneke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de dt call bij CCWS.
Succes met de call ...

Unknown zei

Wat is hij weer geweldig, wat heb jij toch altijd leuke details op je kaarten!

Groetjes, Priskilla

corryskaart zei

hoi arjette
wat een prachtkaart maar die zie ik steeds bij jou en dan word het echt genieten om er naar te kijken:-))
groetjes van corry

Marga50 zei

Wauwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Arjette, en schitterend mooi van kleur. Groetjes Marga.

Lenie Hempen zei

Wat is het weer een prachtig mooi kaartje Arjette.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Zw@@n zei

Errruug mooi kaartje, Arjette. Leuk dat je meedoet met de DT-call. Succes. Liefs, Wilma

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Arjette. Succes met DT call. Ik denk dat dat wel goed komt. Ik zelf zie er vanaf. Heb wel een kaart gemaakt maar niet ingezonden. Succes verder met kerstkaarten maken.
Gr. Anja

Lia zei

Wauw wat een bjoetie is dit zeg, supermooi,
groetjes Lia

heidy zei

Prachtig Arjette ennuh ik ga voor je duimen!!
Groetjes Heidy

Tineke zei

Wat weer een schitterende kaart Arjette, gave kleuren en details! Suc6 met de DT-call.

Groetjes Tineke

jolanda zei

prachtig kaartje met mooi afdrukje

Karin zei

Prachtig kaartje Arjette! Mooie details, een plaatje weer.
Lieve groetjes Karin

Nicole zei

Tis een bjoetie geworden Arjette!!!! Zoveel prachtige details!! Ze zijn gek bij CCWS als ze je niet aannemen!!! Succes hoor!! Liefs, Nicole

carla zei

Hoi Arjette,
Wat een prachtige kaartjes maak je!
Ik kijk, als ik tijd heb, graag op je blog. Dank je wel ook dat je mijn blog volgt en voor je lieve, leuke reacties. liefs, Carla

Kjersti zei

Wow Arjette! Love this Christmas card, beautiful colours, wonderful details ... gorgeous!!
Have a nice week!
Hugs Kjersti:)

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart! Super details erop verwerkt!! Succes met de DT-call! groetjes, Marlies

Anke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt. Je bloemen vind ik prachtig.
Suc6 met je dt-call
liefs Anke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Het is een erg leuk kaartje Ajette,
je maakt vast een kans!

Groetjes Ida

Vicky zei

this is such a gorgeous card sweetie love tilda and the colours are lush.

lotsa hugs Vicky xxx

nicolet zei

Prachtig kaartje Arjette! Leuk dat je meedoet aan de DT-call van CCWS.
Groetjes Nicolet

Chantal zei

Ohhhhh dit is werkelijk een topper Arjette!!! Je maakt hele goede kans met deze supermooie kaart en dik verdiend dan ook! Ik doe ook gezellig mee aan de DT-call. Wie weet zitten we misschien wel saampies straks! hihihi. Lieve groetjes, Chantal

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart zeg, prachtig !!

liefs Astrid

Tineke van der Linden zei

Wat een schatje Arjette!
Leuk met de diverse stansen en ponsen.
En bij mij was het bloggen de afgelopen week ook veel minder. ´k Probeer het nu weer goed te maken ;-)
Groetjes Tineke

Camilla zei

Ohh beautiful card Arjette!! I love the flowers you have made.
Thanks for joining MDUC this week.
Hugs, Camilla

Samantha zei

Hele mooie kaart Arjette en ik ga voor je duimen :)))
Gr. Samantha

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtige kaartje in mooie warme kleuirtjes. Ik vind dat ze jou moeten kiezen voor het DT, veel succes!!

Liefs,
Wendy

Diana zei

Kerststress??? wat is dat, dat ken ik helemaal niet, LOL. Weet wat je bedoelt meis, heb het hier ook, ben nog druk bezig en kom er weer gruwelijk veel tekort. Je kaartje is zoals gewoonlijk weer helemaal super.
Groetjes Diana

Sarah - Crea S zei

Wat een heerlijke kaartjes maak je! Prachtig, stuk voor stuk.

Bernadet zei

geweldig Arjette

Marianne zei

Wat een mooie kaart Arjette.
Liefs, Marianne