blog lay out

vrijdag 15 februari 2013

Omdat je zo bijzonder bent...

Hoi hoi,

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volgers...woooowww bijna 300, dat had ik écht nooit gedacht!! Leuk hoor!! Ik hoop dat jullie ideetjes bij me op kunnen doen, ik hoor het graag!
Vandaag weer een kaartje van mij voor 't Scraphuisblog,


Ik heb de Magnolia stempel Tilda blowing hearts with love gebruikt uit de laatste collectie, wat een lieffie!! Ik heb het ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's, ze zijn deze maand weer in de aanbieding bij Jolanda, zo ook de distress inktpads. Het papier is ook van Magnolia - Mini Card postal, mooie vintage kleurtjes heeft dit papier! Het hart is ook van Magnolia - So Wrapped Lovely, daarop heb ik gestempeld met een tekststempel van Magnolia - Postcard with Love. Achter het stempeltje heb ik jute geplakt wat ik van Nicole had gekregen, dank je wel Nicole!!! De bloemetjes links heb ik gemaakt met een joy mal, daarop een papieren bloemetje. Rechts een swirl van Joy. De kruisjes heb ik met een pons gemaakt. Uiteraard mag het verbandgaasje achter m'n stempel niet ontbreken.... ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden! Jolanda heeft weer een hoop leuke nieuwe artikelen binnen, ik zou zeker even gaan kijken, kan je iets niet vinden? Gewoon even een mailtje sturen en Jolanda gaat het voor je proberen te regelen!!!
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenge:
Magnolia Down Under: Love is all around us
Magnolia-Licious Challenge blog: all about birthdays

groetjes Arjette.

44 opmerkingen:

Christina C. zei

This is beautiful...superb coloring of Tilda and stunning design and details! A lovely creation!

Debby Kuster zei

wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt. heel erg mooi en pasre goed bij de dag van gister

Liefs Debby

heidy zei

Wat een plaatje Arjette!!
Groetjes Heidy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Een super kaartje!

groetjes ida

Carla Burger zei

Supermooie kaart heb je gemaakt Arjette. Het is weer een plaatje. Groetjes Carla.

Annette22 zei

Hoi Arjette,

What a wonderful card, love the sweet colored Tilda, the fence and all details

groetjes

Annette

Neline zei

Geweldig leuke kaart heb je gemaakt!!
groetjes
Neline

Hanny zei

Hallo Arjette
Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, mooie kleuren en weer genieten omdat er veel te zien is.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Unknown zei

Geweldig leuke kaart Arjette!!

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Mooie kleuren, gewoon helemaal perfect.
Groetjes en een fijn weekend Marianne

Ans Gilbert zei

Hoi Arjette,

je kaartje is weer schitterend hoor..prachtig ingekleurd..supersss

Liefs van Ans

Lia zei

Wat een schatje zeg,
groetjes Lia

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtig kaartje!! Schattig is deze Tilda met al d´r hartjes...
Groetjes Tineke

Susanne zei

Hello Arjette
Your card is beautiful as always... love the sweet image and your colouring of her and all the nice decoration! Hugs Susanne

Pouwla zei

Hoi Arjette,
wat een schattig kaartje! Het afdrukje heb je ook heel mooi ingekleurd! Van welk merk is de kruisjespons? Heel leuk!
Groetjes Pouwla.

Diana zei

Geweldig kaartje Arjette, het is weer een schatje!
Groetjes Diana

corryskaart zei

Hoi arjette
Je kaart voor een bijzonder iemand maar ook ik vind deze heel bijzonder mooi!!!!!
Groetjes van corry

jolanda zei

prachtig kaartje

Yvonne zei

ha,ha... Arjette die volgers heb je omdat je zulke mooie kaartjes maakt! zo ook deze weer,
liefs Yvonne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat heb je weer heel mooi gemaakt.
Groetjes Miranda

Corrie zei

Wat een leuke kaart Arjette!!!
Groetjes Corrie

Tinie zei

Wat is deze weer bijzonder mooi Arjette!!! Schitterend, hier gooi je weer hoge ogen mee!!!

Groetjes Tinie

Maris zei

heel mooie kaart ,superr mooi

Jolanda de Ronde zei

Wat een pracht kaartje heb je er weer van gemaakt TOPPIE!!
Fijn weekend!

Groetjes,Jolanda

Anneke. zei

Wat een schatje, Arjette! Zoveel leuke dingen weer te zien.
Groetjes Anneke.

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Arjette.
Echt super lief.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjs, Astrid.

Crea Astrid zei

Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.

Groetjs, Astrid.

* Üla * zei

Wat een mooie kaart, Arjette! Zoveel leuke details om te zien. En Tilda is ook zo'n schatje.
Groetjes, Ula

Janiel/ janny zei

very cute!!!!!

Thank you for joining us with the Love is all around us theme at MUDC.
hugs......

Irene zei

Hij is weer meer dan mooi Arjette!!

xx Irene

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. veel en leuke details heb je gebruikt. Ik zie dat je je kruissteek pons ook weer gebruikt heb. Die miste ik wel een beetje. Ik zag hem regelmatig bij op je kaarten voorbij komen en dat vond ik zo leuk dat ik de pons ook gekocht heb.
Gr. Anja

Sandra zei

Super kaartje weer, leuk ook die hekjes!!
Groetjes Sandra

cebelica zei

This is wonderful. Great design! Hugs! xx

lenywim35 zei

Hi Arjetta,
Wat een superleuk kaartje.
Ik wilde je volger worden en heb daar geen spijt van als je blog zoveel moois geeft.
Succes en je bent ook welkom op mijn blog.
gr Leny

Anke zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Fijn weekend
liefs Anke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig leuk kaartje Arjette, heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

cabio's craft corner zei

Sweet Tilda card Arjette. Love all the die cuts and emebellishment on this layout design. Thank you so much for joining ust at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

Nicole zei

Schitterend Arjette!!! Echt ontzettend lief en mooi. Liefs, Nicole

Agnes zei

Hoi Arjette,
Ik loop wat achter maar je ziet ik kom toch even bij je langs....
Wat een lieffie is dit weer. Je hebt er weer een heel mooi geheel van gemaakt! En wat zijn de bloemetjes van Joy leuk!
groetjes, Agnes

Eulanda zei

This card is soooo pretty! Those flowers are precious and so is the image you chose. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious and Wee Stamps challenge and hope to see you back!
Hugs,
Eulanda
Magnolia-licious Designer

Teresa zei

Stunning arjette. xx

Chantal zei

Door een druk weekend, nu pas alle blogberichten aan het bekijken en wat zien ik nu zeg voor iets gaaaaaaafssss! Prachtig Arjette! Lieve groetjes, chantal

Janiel/ janny zei

What a fun and beautiful card!!
Thank you for joining us at the Magnolia-licious and Wee Stamps
Challenge Blog for the Birthday Challenge.
hugs.......