blog lay out

woensdag 28 augustus 2013

Kaartjes gekregen voor m'n verjaardag

Hoi hoi,

even de kaartjes laten zien die ik voor m'n verjaardag heb gekregen, er waren er een paar bij die gebruikt gingen worden voor challenges, vandaar dat ik ze niet eerder "mocht" laten zien.. haha, maar dit zijn de bjoeties!!!


Ik kan ze een beetje moeilijk mooi op de foto krijgen maar als je bij de dames op hun blogs ga kijken dan zie je ze duidelijker. Ik ben er heel blij mee!!!
Nicole, Chantal, Christa, Sieta, Angélique en Miranda, ontzettend bedankt hoor, ze staan te pronken op m'n kast!

groetjes Arjette.

14 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Arjette,
Van harte gefeliciteerd!!
Wat een gave kaartjes...zelf heb je ook weer bjoeties gemaakt de afgelopen tijd (het was een beetje radiostilte vanaf mijn kant, maar ik ben er weer ;-)
Liefs, Wilma

Irene zei

Pronkstukjes en alsnog van harte Arjette!!

xx Irene

Deborah zei

Wauw, wat een prachtige kaarten heb je gekregen!!! Super!
Liefs, Deborah

jolanda zei

schitterend kaartjes heb je gekregen

Tinie zei

Nog gefeliciteerd!!! Gave kaarten zeg, zie er ook bekenden tussen zitten:)

Groetjes Tinie

Scraptastische hobby zei

Hoi Arjette,
Nog van harte Gefeliciteerd, en wat heb je prachtige kaartjes gehad, we maken ze dan wel zelf, maar het is super om een mooi zelfgemaakt kaartje van een ander te krijgen.
Lieve groetjes van Gerie

Angélique zei

Graag gedaan Arjette, daar maken we toch kaartjes voor!
Xx Angelique

Danoesja zei

Hoi Arjette

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt schitterende kaartjes gehad.

Lieve groetjes
Danoesja

Unknown zei

Wat een prachtige kaartjes je bent lekker verwend nog van harte gefeliciteerd

Liefs Nellie

heidy zei

Oh nog van harte,wist niet dat je jarig was,had nogal wat problemen met mijn laptop grrrr!!
Groetjes Heidy

Karin zei

Ze zijn prachtig Arjette!
gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig dat zijn gewoon kleine cadeautjes Arjette. Alsnog van harte gefeliciteerd hoor,lieve groetjes Miranda

Agnes zei

Wauw Arjette wat ben je verwend zeg met zulke bjoeties!
(Nog)? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
groetjes, Agnes

Hanny zei

Wow, wat ontzettend leuk zeg, dat maakt een verjaardag nog fijner en het is ook nog eens lekker nagenieten toch? ik laat de kaarten altijd wel een week in de huiskamer staan en daarna gaan ze naar mijn hobbykamer zodat ik er lekker lang van kan genieten.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl