blog lay out

dinsdag 3 september 2013

Kerstkaartje

Hoi hoi,

vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen voor 't Scraphuis, ik heb een kerstkaartje gemaakt deze keer:


Het prachtige papier is een Winter Paper bloc van Joy, echt super mooi papier!!! M'n Magnolia stempel en er eentje van vorig jaar, Tilda with banner, Jolanda heeft er nog eentje dus als je hem nog zoekt.... ik heb haar ingekleurd met m'n potloden omdat ik aquarelpapier iets te geel vond bij dit scrappapier, dus geen twinklingetjes gebruikt deze keer....
De ijskristallen heb ik gemaakt met de nieuwe mallen van Joy - rechts ijskristal nr. 2 en links heb ik er 2 op elkaar geplakt van ijskristal nr. 1. Aan de zijkant heb ik de rand van diezelfde serie gebruikt, ze passen perfect bij elkaar en zijn heel mooi en fijntjes!! Ik heb ze gestanst uit glitterpapier, als je op de foto klikt wordt  het iets groter en kan je het een beetje zien, het geeft nét even wat extra's!
Het label heb ik gemaakt met een oudere Magnolia doohickey, daar op heb ik de tekst gestempeld van de nieuwe stempelsheet van Joy - warm winter wishes. Er staan mooie teksten op en hele mooie ijskristallen in diverse maten.

De grote bloem rechtsonder heb ik gemaakt met een nestabilitie, het is al een wat oudere maar mocht je interesse hebben, mail Jolanda dan even, misschien kan ze er nog aankomen. Verder nog wat bloemetjes, takjes, lint en pareltjes uit eigen voorraad.
Zo, de zomer is nog steeds in volle gang dus ik ga weer lekker naar buiten, genieten van het heerlijke weer!!! O ja, het weekend van 13 - 14 en 15 september staat Jolanda weer op de Creabeurs in Rijswijk!! Ik mag zaterdag een dagje helpen, als je tijd en zin hebt moet de zeker even langs komen, gezellig!!!!

groetjes Arjette.

13 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi arjette
Wat een geweldige kerstkaart met aldie mooie details,geweldig mooi hier kan ik van genieten
Groetjes...corry

Anoniem zei

Schitterend kaartje Arjette!
Liefs, San

* Üla * zei

Wat een hele mooie kaart weer, Arjette.
Groetjes, Ula

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kerstkaartje heb je gemaakt. Groetjes Helen

Karin zei

Wat een leuk kaartje Arjette. Erg mooi met al die ijskristallen!
gr. Karin

jolanda zei

super mooie kaart

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Unknown zei

Wat een pracht kaart het is weer een plaatje

Liefs Nellie

Joukje zei

Wat een super leuk kerstkaartje!
Geweldig zijn die ijkristallen he.
lieve groetjes Joukje

Hanny zei

Wat een plaatje is dit zeg, geweldig mooi gemaakt en dat papier is inderdaad prachtig. De digi is weer ontzettend mooi ingekleurd en ik zie weer lekker veel details.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Noriko zei

Wat is het een schattig kaartje geworden.
Mooie zachte kleurtjes en tja dat blokje is een topper.
Jammer genoeg is hij bij mij al helemaal op.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Sarah - Crea S zei

Echt een prachtig kaartje Arjette! Vind 'm echt super!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhh ongelooflijk mooie kaart weer zeg Arjette! Gewoonweg een juweeltje! Lieve groetjes,Chantal