blog lay out

zaterdag 14 september 2013

Nieuwe challenge Time For Magnolia


Het is weer zover! Zaterdag en dat betekent... tijd voor een nieuwe TFM Challenge!

Challenge #27: Designpapier niet toegestaan!

De prijs voor de random winnaar wordt aangeboden door 't Scraphuis en betreft onderstaande prijs! Daarnaast kiezen wij als designteam een top 3. De winnaar van de top 3 mag gastdesigner zijn bij onze volgende TFM challenge.


Deze challenge wordt verzorgd door de dames van Team Edwin, ga maar eens kijken welke prachtige creaties zij hebben gemaakt, waarmee zij jullie graag willen inspireren. 
En dit is mijn kaartje geworden:


Ik heb er maar weer een kerstkaartje van gemaakt deze keer.... ik vond het niet de meest makkelijke opdracht, er is geen kaart die ik maak waar geen designpapier op zit, des te leuker vond ik de uitdaging en ik moet zeggen dat het me reuze meeviel!! 
Ik heb m'n Magnolia stempel ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O, de kleurtjes die ik heb gebruikt zijn Fire & Ice (164), Hot cinnamon (32), Ice (175), Sunburst (15) en voor de schaduw Pewter (7). 
Ik heb verder een stuk cardstock door de ebosser gehaald (wat een geweldig apparaat is dat zeg!!!! Jolanda heeft de mogelijkheid die voor je te bestellen maar hij staat niet op de site, dan moet je haar even een mailtje sturen) met een embosmal van de cuttlebug, écht super, je legt de platen er in en het apparaat doet al het werk, vooral als je moeite hebt met draaien is dit écht een uitkomst hoor!!! En vooral het formaat spreekt mij erg aan, A4, daar kan ik al mijn mallen doorheen halen, ook de grotere maten van de Go Kreate mallen! 
Afijn, verder over mijn kaartje, de bloemen zijn gemaakt met een Magnolia stans, een oudere al. Wat jute er nog op, een strik en parels. De glitters op de bloemen en het afdrukje heb ik gemaakt met Frantage - Stampendous Aged Embossing Enamel - gold.
De 2 hoekjes aan de linkerkant heb ik gemaakt met een spelbinders mal.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden.

Vandaag mag ik helpen bij Jolanda van 't Scraphuis op de beurs in Rijswijk, leuk!! Als je zin en tijd hebt moet je zeker even langskomen!!! Misschien tot later!

Fijn weekend allemaal.

groetjes Arjette.

11 opmerkingen:

Natasja's Kaarten zei

Hoi Arjette,

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt voor de challenge!

Groetjes,

Natasja

Chantal zei

Ohhhhh Arjette, je ziet gewoonweg niet dat je geen designpapier gebruikt hebt! Ik vind hem zooooo geweldig en vol met inspiratie! Lieve groetjes, Chantal

Lia zei

Nou idd best lastig om zonder designpapier te werken, maar je kaartje is superleuk hoor,
groetjes Lia

Corrie zei

Een hele lastige opdracht
maar als ik jou kaartje zo ziet mis ik het design papier niet, heel erg mooi gedaan

groetjes Corrie

Irene zei

Beeldig Arjette, zo mooi in deze sepiatinten (of is dat nog anders??)en kerst komt super snel dichtbij dus je kunt maar op tijd beginnen toch??

xx Irene

Karin zei

Wat een prachtig kaartje! Het is inderdaad een uitdaging om zonder designpapier een kaartje te maken, maar je hebt het supers gedaan!
gr. Karin

corryskaart zei

Hoi arjette
Wat een pracht van een kerstkaart en wat ik jammer vind ik was gisteren bij de kraam van jolanda maar heb jou niet ontdekt, maar de beurs was wel erg gezellig
Groetjes van corry

Anoniem zei

Prachtige kaart Arjette en wat een mooie zachte kleurcombinatie!
Liefs, San

Marlies zei

Een hele mooie kaart met prachtige details, leuk met de jute erbij. Ook een mooie achtergrond en Tilda ziet er lief uit. groetjes, Marlies

Hanny zei

Hoi Arjette
Zeker een lastige opdracht maar wel een die jou supergoed afgegaan is, wat een schitterende kaart heb je gemaakt, erg mooi gedaan hoor.
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Agnes zei

Wow Arjette, super lief kerstkaartje!
Dus ook zonsder DP valt er nog veel moois te maken. Dat zie je maar weer aan het resultaat!
Fijne zondag verder!
Groetjes, Agnes