blog lay out

vrijdag 1 november 2013

Challenge 't Scraphuis

Hoi hoi,

vandaag begint op facebook een nieuwe challenge van 't Scraphuis, je moet een kaartje maken volgens een opdracht, ga maar even kijken, dan kan je gelijk kijken wat de andere dames er van gemaakt hebben!
Dit heb ik er van gemaakt:



Mijn stempel heb ik ingekleurd met pannetjes, leuk!!!! Moet nog wel goed oefenen, ben niet helemaal tevreden maar had geen tijd meer om een nieuw plaatje in te kleuren...
Er is een super leuk prijsje te winnen dus doe allemaal lekker mee!!!

groetjes Arjette.

13 opmerkingen:

Karin zei

Wat een mooi kaartje, leuk model Arjette!
gr. Karin

Irene zei

Wat een verrassing komt daar te voorschijn, super leuk Arjette en FB...nu niet en nooit niet voor mij!!!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het er al prima uitzien Arjette en leuk gedaan met dat "uitklapgedeelte",fijn weekend vast...lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Arjette

Heel erg mooi zo in het blauw en het is een leuk model.

Lieve groetjes
Danoesja

Christina C. zei

Gorgeous....superb coloring and fabulous design work!

corryskaart zei

Hoi arjette
Nou jou kaart ziet er geweldig uit en vooral de leuke stempel ziet er gaaf uit,ga dus snel even kijken,haha
Groetjes van corry

Wilma zei

Wat een prachtig kaartje Arjette!
Dus je hebt er weer een kleurverslaving bij..haha!
Fijn weekend!

Unknown zei

Wat een pracht kaart Arjette en je kleursel ziet er al heelllllllllll mooi uit

Liefs Nellie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een geweldig kaartje.
Groetjes Miranda

Marianne zei

Ziet er helemaal toppie uit.
Liefs, Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Supermooi kaartje Arjette. En wat heb je de binnenkant mooi gedaan.
Groetjes Marianne

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Arjette
Groetjes Corrie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Oh.... ik had dit model ook bij Sieta gezien. Zelfde opdracht of toeval. Ha die Arjette. Ik vind het zo een leuk model, dat ik hem misschien weleens gaat pikken. Wat een werk, maar hij is ontzettend leuk geworden.
Gezellig weekend en de groetjes van Lida