blog lay out

dinsdag 29 oktober 2013

Winters kaartje

Hoi hoi, 

vandaag weer een kaartje van mij wat ik gemaakt heb voor het blog van 't Scraphuis


Ik heb m'n stempel gebruikt uit de nieuwe collectie van Bild Malarna - Kerst. Deze vond ik zo leuk!! Ik heb ingekleurd met distress inkt voor de huidskleur en haren en met twinling H2O's, ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: Hot cinnamon, mocha rose, ice, heavenly white, mallard green en ginger peach en spiced pumpkin door elkaar voor de neus van de sneeuwpop. 
Ik heb van de klei en de mallen het leuke fotoframe gemaakt, daaronder de tekst gestempeld met een stempel van Joy. De ijskristallen van Joy heb ik ingesmeerd met lijm van Rayer, die droogt transparant op, en daarna bestrooid met ijskristallen, werkt perfect, het blijft heel goed zitten.
De hekjes zijn gemaakt met een oudere mal van Magnolia.
Mocht je iets niet kunnen vinden in de webwinkel, stuur een mailtje naar Jolanda en zij helpt je graag.
Deze week heeft ze ook een super aanbieding met de pan pastels, 5 voor € 32,50. En ik kan je vertellen, het is super leuk om te doen!!!! Ik heb er ook een paar, kon het natuurlijk weer niet laten, en het kleurt écht heel leuk!!! 

groetjes Arjette.

14 opmerkingen:

Angélique zei

Leuk kaartje arjette met een lief stempeltje!
Xx Angelique

Helen zei

wat een prachtig en lief kaartje.
Groetjes Helen

Corrie zei

ohhh wat een schatje Arjette
groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi arjette
een erg lief winterse kaart en echt gaaf met dat lijstje erop
groetjes van corry

Unknown zei

Wat een beeld van een kaatje Arjette die stempel is ook zo leuk ik vind hem top

Liefs Nellie

Bernadet zei

Prachtige kaart Arjette!!

Karin zei

Wat een leuk kaartje Arjette, lekker winters. Het stempeltje is ook erg lief.
Gr. Karin

Lia zei

Geweldige leuke kaart met hele leuke details,
groetjes Lia

Chantal zei

Wauwwww Arjette, het is werkelijk weer een toppertje!

Anita van Merode zei

Prachtige kaart en wat een mooie stempel.
Groetjes Anita

Tineke van der Linden zei

Een schattig winterkaartje!
Groetjes Tineke

Marianne zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Liefs, Marianne

Marlies zei

Een hele mooie kaart en het stempeltje is ook een van mijn favorieten. heel mooi gemaakt met mooie details. groetjes, Marlies

Nicole zei

Ooohhhh Arjette......ook al in de ban van pan.....Ik vind ze echt veeeeel te duur!!! Maar je kaart ziet er weer toppie uit meid!! Liefs, Nicole