blog lay out

dinsdag 1 oktober 2013

Voor jou....

Hoi hoi,

vandaag plaats ik weer een kaartje wat ik gemaakt heb voor 't Scraphuis. Jolanda heeft hele mooie vintage knipvellen van Nellie's Vintage in haar webshop waar je hele mooie vintage kaartjes mee kan maken! Ik heb Nellie's Vintage - Christmas vintage winter pleasure NEVI010 gebruikt, mooie plaatjes hoor!!!
Ik vond het papier van Glitz - pretty in pink daar mooi bij passen. De lantaarn die ik gebruikt heb is een creatable, maar Jolanda heeft een mooie in haar winkel van Joy - Lantaarn Floral Flourishes.


Het lijstje linksboven heb ik zelf gemaakt met klei en een siliconen mal, super leuk om te doen!!! Die heb ik gekleurd met een inktpad van disteress inkt.
De bloemen komen uit eigen voorraad, zo ook het lint en de pareltjes.

Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en als je iets zoekt maar je kan het niet vinden, mail Jolanda dan even en dan kan ze je helpen.

groetjes Arjette.

13 opmerkingen:

Hanny zei

Geweldig, wat een mooie kaart is dit weer en dat lijstje is zo mooi verwerkt op deze manier, erg mooi gemaakt.
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Helen zei

wat een prachtig kaartje; leuk dat zelfgemaaktje frame. Groetjes Helen

Angélique zei

Leuk gedaan arjette en de plaatjes zijn inderdaad schattig!
Xxxx Angelique

Petra zei

Wat een schatje weer. Het is weer een beauty.
Liefs,
Peet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty Arjette,ik hou wel van die nostalgische look...zo'n echt Dickens kerstfeest lijkt me wel wat,lieve groetjes Miranda

Karin zei

Erg mooi Arjette! Ik heb het klei ook sinds kort, zo leuk om mee te werken!
gr. Karin

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

Heel leuk dat lijstje van klei!

Leuk gedaan hoor.

Groetjes,

Natasja

Unknown zei

Wowww wat een snoeppie van en kaart en wat een lief plaatje echt schitterend

Liefs Nellie

Tineke van der Linden zei

Eindelijk ben ik weer op je blog. De opdrachten zijn de deur weer even uit. Voor hoelang dat weet ik niet. Maar nu gun ik me weer even wat tijd om te bloggen.
Wat een supermooie vintagekaart heb je gemaakt!!! Leuke details.
Groetjes Tineke

Danoesja zei

Hoi Arjette

Heel mooi is je vintage kaartje, heel leuk hoe je het lijstje hebt gebruikt.

Lieve groetjes
Danoesja

Diana zei

Dat ziet er ontzettend leuk uit Arjette, super!
Liefs, Diana

Nicole zei

Oohhh wat lief Arjette, dat je deze schitterende vintagekaart speciaal voor mij hebt gemaakt......Dank je wel!! Hihi!! Liefs, Nicole

Angelique zei

Wat een mooie vintage kaartje.
Super mooi gemaakt.
En het plaatje is ook zo leuk.

Veel liefs Angelique