blog lay out

zaterdag 12 oktober 2013

Herfstkaartje

Hoi hoi,

vandaag weer een nieuwe challenge bij het Time for Magnolia Challenge blog, deze keer is het de bedoeling dat jullie een herfstkaart / -creatie maken. Dit heb ik er van gemaakt:


Ik heb het prachtige papier van Maja Design gebruikt, Vintage Autumn Basics, weer een prachtige lijn zeg, hele mooie kleuren!!! Ik heb m'n afdrukje Magnolia - London Tilda ingekleurd met m'n Faber Castell potloden, écht leuk kleuren vind ik dat!!!! De bloemen zijn van Marianne Design, de grote witte bloem komt uit eigen voorraad. De pluutjes zijn gemaakt met een mal van Memory Box - Petite Umbrella.

De sponsor deze keer is Tilda's Town

,

Je kan even op ons challenge blog gaan kijken wat de prijs is die zij deze keer ter beschikking stellen. dan kan je gelijk even kijken wat voor geweldig mooie creaties m'n dt maatjes hebben gemaakt!
Ik wens jullie een fijn weekend, als dit berichtje in de lucht komt ben ik in Den Helder bij de clubdag van Tiets, wordt vast weer ontzettend gezellig!!!

groetjes Arjette.

17 opmerkingen:

Angélique zei

arjette dit is een heel mooi kaartje geworden.... En nu met ..... faber potloden toe maar weer. wat leuk
Xxx angelique

jolanda zei

schitterend kaartje heb je gemaakt met leuk afdrukje

Hanny zei

Wat een schitterende kaart Arjette, prachtig papier en hele mooie, warme kleuren. Het afdrukje is heel erg mooi ingekleurd en de roosjes en de mooie strik maken het helemaal een toppertje!
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Angelique zei

Wat een prachtige kaart.
Ik vind hem heel erg mooi gemaakt.
En ik vind het stempeltje zo schattig.

Veel liefs Angelique

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje! Groetjes, Ankie

Noriko zei

Lieve kaartje Arjette!
Schattige kleurtjes en tja deze Tilda is toch gewoon te lief!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Marga50 zei

IHoi Arjette, ik ben weg van je hele mooie kaart en stempel. Wat heb je haar mooi ngekleurd. Fijn weekend, groetjes Marga.

Unknown zei

Prachtige kaart Arjette

Karin zei

Wat een mooi kaartje Arjette, prachtige kleuren zeg!
gr. Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Arjette,heb je een leuke clubdag achter de rug? Ik heb net van je kaartje zitten genieten,wat een schatje en zo leuk die parapluutjes erbij...complimentjes hoor, lieve groetjes Miranda

Sarah - Crea S zei

Arjette het is weer een schatje geworden!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Nicole zei

En of het herfst is. Het regent hier nu pijpenstelen, echt niet normaal. Net als bij Londo Tilda!! Je hebt prachtig papier en details gebruikt. Ik vind het weer een plaatje Arjette!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Anita van Merode zei

Pracgtig o zo mooi!
Groetjes Anita

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Prachtig papier in mooie kleuren en super details, leuke paraplutjes! Tilda heb je ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Diana zei

Een geweldig mooi kaartje weer Arjette, prachtig!!
Liefs, Diana

Agnes zei

Een schatje is het!
Weer heel mooi gemaakt!
Groetjes, Agnes

Ju@nita zei

Hoi Arjette,
Volges mij had ik het al op fb gezegd wat een toppertje heb je weer gemaakt,heel leuk!

lieeve groetjes Nit@