blog lay out

zondag 20 oktober 2013

winters kaartje

Hoi hoi,

vandaag dit kaartje afgemaakt:


Het is een digi van Sherri, , ze maakt er elke 2 maanden eentje voor de club van Tiets die je dan kan aanvragen en waar je dan een kaart mee moet maken. Is de digi niet super leuk!! Maar zoals meestal..... moet alles bij mij weer op het laatste moment en vandaag was de laatste dag van de wedstrijd.... maar het is gelukt!!! Ik heb het papier van Joy gebruikt, stempels van Joy, bloemen en takjes van Magnolia en de ijskristallenrand is ook van Joy. Mijn digi heb ik ingekleurd met m'n Faber Castell potloden, kleurt super leuk!!!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag verder!!

groetjes Arjette.

16 opmerkingen:

Deborah zei

Wat een pracht kaartje! Heel mooie details en kleuren!
Liefs, Deborah

Petra zei

Goh meis ik heb er een paar gemist! nog wel hele mooie. Maar je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt net als de 3 voorgangers. Ik vind de kleurencombi ontzettend mooi dat lichtblauw met bruin. Ga jij nog naar de Kreadoe? Ik wel vrijdag 1 november.

Liefs,
Petra

jolanda zei

heel mooi kaartje met leuke afbeelding

Karin zei

Erg leuk kaartje Arjette!
Mooi zo met het kraft.
Gr. Karin

Joukje zei

Arjette ..wat een prachtige kaart!
Super leuke details.
Groetjes Joukje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een beauty Arjette, mooie kleurencombinatie-lekker "ijzig"-en mooie aankleding, een plaatje...lieve groetjes Miranda

Sarah - Crea S zei

Heel mooi kaartje Arjette!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Angelique zei

Wat een super schattige winter kaart.
Schitterend gemaakt.
Ik vind het plaatje erg leuk.

Veel liefs Angelique

Anke zei

Prachtig kaartje Arjette, mooi kant!
liefs Anke

Anneke zei

hoi Arjette
mooi en schattig kaartje heb je gemaakt.
je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

groetjes van An

heidy zei

Prachtig kaartje Arjette!
Groetjes Heidy

Anita van Merode zei

Wooow super mooi Arjette!
Mooie kleuren, echt een vrolijke boel.
Groetjes Anita

Hanny zei

prachtige kleurencombinatie, ziet er heel mooi uit.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Priscilla Waker zei

Super mooi kaartje ! ;)

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ja deze is echt erg leuk, lekker winters!

Groetjes Ida

Nicole zei

Hoi hoi, wat een prachtige kaart heb je op het laatste nippertje gemaakt Arjette....hihih!! Ach meid, als het voor jou werkt, who cares!! Maar tis een bjoetie hoor. Fijn weekend. Liefs, Nicole