blog lay out

zondag 11 september 2011

Challenge KennyK!!

Hoi hoi,

allereerst bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over het opbergen van de paperpads, ik ga maar eens op zoek naar plastic zakjes die groot genoeg zijn, mocht ik het toch via internet bestellen dan laat ik het degene die interesse hadden wel weten! Ik heb wel gezien dat die zakjes groot genoeg moeten zijn zodat ook de paperpad zelf er bij kan want die vallen bij mij toch ook regelmatig uit elkaar....

En dan nu even over de nieuwe challenge bij KennyK!! Dat is deze week "Pins and Pearls", da's wel een hele leuke toch? Als je tijd hebt moet je zeker eens gaan kijken op het blog, Team B heeft weer bjoeties van kaartjes gemaakt!!! De sponsor deze week is: My Mums Craftshop, je kan een kadobon winnen van £10.00 !!!


En ook weer 5 digi's van KennyK's shop!!!

Dus pak je KennyK digi, wat pins en parels en doe je best zou ik zeggen!!!!
Wij gaan nu lekker naar de kermis, er zijn nu waterspelletjes over de Grote Sloot (heerlijke baggerzooi....) maar wij doen niet mee hoor haha, wij gaan alleen lekker kijken. Bram en Laura doen wel mee dus die krijg ik straks lekker stinkend en wel thuis.... maar het is zo leuk!!! Ik zal het fototoestel wel even meenemen en er evt. morgen wat foto's opzetten. Hopelijk blijft het droog.. het waait hier wel behoorlijk hard.... en als het dan nog gaat regenen ook dan krijgen ze het zoo koud....
Allemaal nog een fijne zondag!!

groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Arjette , super tof dat we collega-DT-ers worden ! Bedankt dat je mijn volger bent geworden. Ik heb Tanja in mijn beste Duits een mail gestuurd en wacht op verdere instructies. Ik verheug me op onze samenwerking ! Creatieve groetjes van Christa.

corryskaart zei

hoi arjette
een fijne avond en plons niet per ongeluk in de bagger:-))
groetjes van corry

heidy zei

Ach als de kids het naar hun zin hebben krijgen ze het niet zo koud!
Groetjes Heidy

Judith Slegers zei

haha baggerzooi, tja hier in Limburg regent het zijn best dus... ben er bang voor.
Succes en ik ben benieuwd naar de foto's.
Groeten Judith

Renata van Miltenburg zei

Heb niet alle reacties op je vorige bericht gelezen maar je kunt bij de supermarkt ook zakjes kopen met zo'n sluiting als de gripzakjes hebben en ze zijn ook redelijk stevig en de blokjes passen er in :) Bij AH heten ze Druk- en Sluitzakjes voor vershoud en diepvries en bij C1000 heten ze Vershoud zakjes met druksluiting voor langdurig invriezen. Handig is ook dat je de naam van de serie er op kan schrijven zodat als je alleen nog stukjes hebt je nog weet welk merk papier het was :)

Als je ruimte hebt voor ordners...bij de HEMA heb je een soort insteek hoezen maar dan steviger met een klep en klittebandsluiting. Ze zijn er in A4 en A5 formaat.

Warme groet, Renata