blog lay out

dinsdag 2 oktober 2012

Challenge nr. 135: een sketch

Hoi hoi,

vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje: een sketch deze keer met als optie het thema nieuwe woning. Dit is mijn bijdrage geworden:


Het papier is van Basic Grey - Kissing Booth, Jolanda van 't Scraphuis heeft dat ook in haar assortiment. Het plaatje is van Mo Manning - Kisses, deze had ik uitgezocht toen ik had gewonnen bij Heidy met haar maandelijkse candy, nog bedankt Heidy!!!! Ik heb het ingekleurd met m'n copics. De hoekjes zijn gemaakt met stansen van Die-namics. Knoopjes komen van de markt en met scrappers floss de strikjes gemaakt. De teksten komen van m'n computer, ik weet niet meer waar ik ze vandaan heb... sorry... nu zet ik het er bij als ik ze op sla maar deze heb ik al heel lang en toen deed ik dat nog niet... als iemand het weet hoor ik het graag, dan kan ik het nog even linken, is wel zo netjes... Uiteraard heb ik ook weer een gaasje achter het plaatje geplakt.. LOL.
Ga gauw even kijken op het EKEF blog, m'n dt collega's hebben ook allemaal weer plaatjes van kaartjes gemaakt!! En de prijs is deze keer ook weer heel erg leuk: een kadobon bij Doe@ding!
Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen!!!
Fijne dag allemaal, hier schijnt het zonnetje lekker, heel wat beter dan gister... toen regende het bijna de hele dag.... 
Ik wil met dit kaartje graag meedoen met de volgende challenges:
Mo's digital challenge blog: ribbons and/or bows.

groetjes Arjette.

44 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een geweldig kaartje, de stempel is prachtig ingekleurd en ik vind het een leuke sketch! Eens even kijken of ik de tijd kan vinden om weer een keertje mee te doen aan EKEF :D.

Groetjes, Priskilla

Maris zei

mooie kaart heb je gemaakt een leukert hoor

Tineke van der Linden zei

Wat een superleuke kaart!! De digi is ook zo leuk.
Hier schijnt nu de zon maar ook gisteren was het hier heerlijk weer. Pas 's avonds regende het wat.
Groetjes Tineke

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit.

Chantal zei

Wauw wat schitterend weer Arjette!

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Arjette
en die sketch...geweldig!!!

Groetjes Corrie

Irene zei

Hele leuke sketch en jouw uitwerking is weer om te zoenen!!

xx Irene

corryskaart zei

hoi arjette
wat een lieverd heb je ervan gemaakt met die lieve digi en die mooie kleuren
groetjes van corry

Aletta zei

Het is weer een prachtige kaart geworden Arjette !
Mooie frisse en vrolijke kleuren en wat een geweldige digi is dit toch :)
Groetjes Aletta

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Arjette.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Angélique zei

jeetje Arjette jij gaat ook als een speer! het kaartje is weer superssss.
xx Angelique

Jolanda Cuper zei

Wow wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Jolanda.

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
super mooi gemaakt.

veel liefs Angelique

Mariken zei

Wat een prachtig kaartje, schattig afdrukje en super ingekleurd!
Groetjes Mariken.

Marga50 zei

Hoi Arjette, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en super mooi ingekleurd.
Het blijf ook een hele leuke digi hé. Fijne avond, groetjes Marga.

Anoniem zei

Super kaartje en weer schitterend ingekleurd!!

Groetjes Hélène

Tineke zei

Wat een schitterende kaart weer Arjette, mooie en vrolijke kleuren en de stempel is zo lief!

Groetjes Tineke

heidy zei

Wat een mooi en leuk kaartje Arjette!!
Groetjes Heidy

Kim Bell zei

Wow, Wow. Love this card layout, just stunning! Amazing. Thanks so much for joining us at Mo's Digital Stamps.

Hugz
Kim

Tinie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!! Schattige stempel!
groetjes Tinie

ANJA 3D zei

Leuke stempel, Arjette. Je kaart is schitterend.
Gr. Anja

Yvonne zei

Echt een prachtige kaart Arjette!
liefs Yvonne

Ellen zei

Wat een schatje, mooie kleurtjes ook!
Groetjes Ellen

Pouwla zei

Heel mooi kaartje Arjette!
Groetjes Pouwla.

Helga zei

Wat een prachtig kaartje!
En de stempels is cute en super mooi ingekleurd.
Ga snel een kijkje nemen bij EKF;-)
Groetjes Helga

Anke zei

Heel mooi kaartje weer. De skets is ook leuk.
Die digi is geweldig.
liefs Tessa & Anke

Agnes zei

Wat een schattebout! Jammer dat ik niet ga verhuizen :)
Ontzettend lief kaartje Arjette en leuk afgewerkt met de knoopjes!
groetjes, Agnes

Christa zei

Hoi Arjette , wat een lief kaartje !! En zo'n schattige stempel ! Mooi gekleurd. Zie ik je as. zaterdag bij de workshopdag van Scrap en More ? Of had ik dat al gevraagd .... ben ik even kwijt. Liefs , Christa.

Samantha zei

Wat een mooie uitvoering van de sketch zeg! Super kaart. De digi vind ik ook erg lief en mooi gekleurd. Nog even en een gaasje wordt jouw handelsmerk ;) probeer eens een veertje ofzo.... LOL
Gr. Samantha

Diana zei

Wauw Arjette, wat mooi weer, hij is prachtig.
Groetjes Diana.

Bernadet zei

wat is dit een pracht van een kaart Arjette!!
Super... deze digi en prachtige kleurtjes

Nicole zei

Wat een lief kaartje, Arjette!! Die digi is inderdaad erg sweet. Helemaal super. Liefs, Nicole

Riet zei

Wat een prachtige kaart Arjette.

Liefs Riet.

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Arjette,
Wat een mooie kaart met een onwijs eigenwijze afbeelding. Mooi papier heb je gebruikt, ik heb het ook nog liggen. Heb direct weer een leuk ideetje bij ej opgedaan. Ik vind de knoopjes op de vlaggetjes aan de zijkant erg leuk.
Fijne avond.
Groetjes MIrande

Anneke zei

prachtige kaart arjette en digi.
je hebt een goed oog voor details en de knoopjes staan heel leuk er op.
lieve groetjes van an

Anoniem zei

Prachtige kaart Arjette! Leuk zo de zijkant met de knoopjes!
Liefs, Sandra

Wendy Koorevaar zei

Prachtig kaartje hoor! Je hebt weer zo mooi ingekleurd, ik vind het een plaatje!

Liefs,
Wendy

Elizabeth zei

Beautiful card, Arjette. Love the cute stamp and your pretty design! Hugs, Elizabeth

Vicky zei

Hi sweetie loving this beautiful creation, lush colours hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marlies zei

Een super mooie en hele vrolijke kaart!! Mooie kleuren en ook een leuke sketch! De digi is ook zooooo schattig!! groetjes, Marlies

Vicky zei

Gorgeous card sweetie love the image & love how the buttons are on at the side. Fabulous hunni.

Lotsa hugs Vicky xxxx

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Arjette,

Heb jij verbandgaas over of werk je in de verpleging?
Je nieuwe home kaartje is zo leuk geworden. Die stempels blijven schitterend, maar ook leuk die drie stroken aan de rechtkant. Echt een leuk geheel met ....
Even terug gekeken naar je andere kaart met ..... ook super geworden.
Gezellig weekend en de hartelijke groetjes van Lida

Anneke. zei

Leuk om voor deze digi te kiezen, Arjette. Prachtige kaart heb je er mee gemaakt.
Groetjes Anneke.

Marianne zei

Die knalt van het scherm af, wat een plaatje.
Liefs, Marianne