blog lay out

dinsdag 30 oktober 2012

The Winner Takes it all!!!

Hoi hoi,

dat is de titel van de nieuwe challenge voor Elke Kaart Een Feestje, we willen winnaars zien!
Dit kaartje heb ik voor deze uitdaging gemaakt:


Team Turkoois heeft allemaal super leuke voorbeelden gemaakt, ga maar even kijken als je tijd hebt!
Ik heb voor mijn kaartje papier van Authentique - fresh gebruikt wat ik van Jolanda van 't Scraphuis had gekregen, perfect papier voor bij deze digi volgens mij. Die is van Wags 'n Whiskers stamps, dat is ook de sponsor deze week:

Ik heb de digi met m'n copics ingekleurd, was even zoeken naar de juiste kleur blauw maar uiteindelijk wel goed gelukt... ik heb hem uitgestanst met een nestabilitie - Deckled Edge Classic Oval Large, de tekst heb ik zelf geprint en ook uitgesneden met diezelfde nestabilitie. De vlaggetjes zijn van Magnolia, de letters heb ik gemaakt met een alfabet van Tim Holtz - Typeset Alphabet. De kruisjes zijn gemaakt met een kruissteekpons en uiteraard heb ik er weer een verbandgaasje achter gedaan..... Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden!!!
Ik wil dit kaartje graag mee laten doen met de volgende challenge:

groetjes Arjette.

54 opmerkingen:

jolanda zei

prachtig kaartje

Irene zei

Gaaf papier, leuk plaatje dus....hij is weer top!!!

xx Irene

marja zei

Wat een onwijs leuk kaartje, een super kaartje!!

Lieve groetjes Marja.

Bernadet zei

ik vind ;m super Arjette.
Gave digi heb je voor deze opdraht gebruikt zeg

Susanne zei

You are amazing... this is so cute. I want it to be summer now :) Like the combination of red and turquose. The winter fairy talva card is gorgeous... I love it!!! Have a great week!!! Hugs Susanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuk kaartje is het geworden.
Groetjes Miranda

Angela zei

Prachtige kaart weer Arjette!!
grt Angela

Unknown zei

Wat een prachtig kaartje en een mooie digi heb je gebruikt! Ik zal eens even snuffelen op de site van Wags 'n Whiskers :D.

Groetjes, Priskilla

Maris zei

hele leuke kaart heb je gemaakt xx

heidy zei

Wat een super lief kaartje Arjette!!
Groetjes Heidy

corryskaart zei

Hoi Arlette
Wat een snoepige van een kaart met een schatje van een stempel,echt een kanjer!!!!
Groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Arjette.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Ans zei

Superleuk kaartje, mooi plaatje, mooi papier weer een super creatie.

Liefs Ans

Jolanda Cuper zei

Prachtig zo'n zwemdiploma kaart!
Heel mooi gedaan!
Groetjes Jolanda.

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart Arjette. Groetjes Marga.

Marianne zei

Hij is weer prachtig Arjette.
Liefs, Marianne

Aletta zei

Prachtige kaart Arjette !!

Groetjes Aletta

Unknown zei

Hoi Arjette, echt super leuk zeg, dit kaartje! Ben even naar beneden gescrold en die hieronder is ook echt prachtig. Wat een mooie kleur grijsblauw, schitterend! Groetjes Frea

Thea zei

Prachtig Arjette en de digi is helemaal te gek! Superkaartje.

Groetjes Thea

Anke zei

Schitterend gedaan hij is weer geweldig mooi
liefs Anke

Liesbeth zei

Wat een super winnaars kaartje Arjette.
gr. Liesbeth

Karin zei

Wat een leuk kaartje Arjette, en wat een gave stempel! Groetjes Karin

Tineke zei

Wat weer een super kaartje Arjette, schitterend!

Groetjes Tineke

Anneke. zei

Prachtige kaart! Wat een leuk stempeltje.
Groetjes Anneke.

Danoesja zei

Hoi Arjette

Wat een leuk kaartje met dit schattige grietje, het papier is ook supermooi.
De kaartjes die ik nog niet gezien had zijn ook allemaal even mooi.
Ik zit weer te genieten.
En die twinklings zijn gaaf om mee te werken toch, leuk om te lezen dat je ook om bent.

Lieve groetjes
Danoesja

*mieke* zei

And a winner it is....super leuke kaart Arjette!
Groetjes Mieke

ANJA 3D zei

Ik vind hem schitterend, Arjette
En ik zie ook je steekkruisjes weer. leuk.
Gr. Anja

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Arjette,
wAt een superleuke kaart voor een leuke gelegenheid. Iedere keer neem ik mij voor om ook eens zo'n kaart te maken, maar het is er nog niet van gekomen. De digi vind ik wel erg mooi en het papier is trouwens ook leuk.
Groetjes Mirande

Nathaly zei

Lief kaartje. Het stempeltje is zo lief! Je hebt het prachtig ingekleurd. Nathaly

Agnes zei

Oooo Arjette wat een ontzettend lief kaartje!
Super hoe je de kleuren van het zwembad terug laat komen in je design papier!
groetjes, Agnes

Diana zei

Geweldig kaartje weer Arjette.
Groetjes Diana.

Christa zei

Mooi kaartje !! Met een lief stempeltje .... mooie kleuren combinatie heb je gebruikt. Liefs , Christa.

Corrie zei

Wat een leuke kaart Arjette,
prachtig ingekleurd en de kleuren matchen fantastisch met het design Papier

Groetjes Corrie

Anoniem zei

Schitterend kaartje Arjette!
Liefs, Sandra

Tinie zei

Wat is die gaaf!!! En wat een éénheid, prachtige digi met een super leuke tekst!!!

Groetjes Tinie

Wendy Koorevaar zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Mooie frisse kleurtjes en een geweldig afdrukje!

Liefs,
Wendy

Chantal zei

Zo dit noem je nu een vrolijke kaart zeg! Geweldig Arjette!

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt met leuke afdrukje.

Groetjes Ans

Marlies zei

Wat een mooie kaart en helemaal perfect voor het halen van een zwemdiploma! Mooie kleuren! Super gemaakt!! groetjes, Marlies

Chelsea zei

Hi Argette, how adorable is she?! Love the banner and use of cheesecloth. Thanks for joining the CLP Sketch challenge, hope to see you again.

Love,
Chelsea

Vicky zei

This is sooooooooo gorgeous my sweetie love the colours.

Lotsa hugs Vicky xxx

Marianne Schut zei

Hai Arjette, een pracht kaartje weer hoor! En wat een ontzettend leuk afdrukje, past er geweldig bij! Liefs Marianne

Nicole zei

Beetje laat, maar wat een lieffie!!!! Prachtig papier en sooooo cute!! Liefs, Nicole

Cor* zei

Cute as can be, image! And those flags are totally perfect! I love the colors you used! Thanks so much for joining us at the CLP challenge blog!

Ellen zei

We hebben dezelfde stempel gekozen toevallig! Je kaart is super mooi geworden! Groetjes Ellen

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Arjette,

Wat een vrolijk zwemkaartje. Als je dit ziet voordat je het water inspringt slaag je vast. Die letters van Tim Holtz heb ik ook. Vind altijd dat je zoveel letters krijgt en soms letters weg moet gooien. Hoe doe jij dat met het uitponzen?
Gezellig weekend en wie weet win je wat. Groetjes LIda

Tinie zei

Het is weer een mooie kaart!! Met hele leuke details!
groetjes Tinie

Anneke zei

wat een onwijs gaaf kaartje is dit en een super leuke stempel afdruk.
liefs van an

Pop's Cards zei

Absolutely Stunning sweetie, hugs Pops x x x

carla zei

Wat een lief en echt gezellig feest kaartje heb je gemaakt!
liefs, Carla

Teresa zei

Such a gorgeous card Arjette, fabulous.
Hugs Teresa xx

Neltine zei

Heyyy die Arjette,

Gaaaaf kaartje. En ook dat papier is zo tof. Had ik ook gebruikt bij mijn laatste kaart. Is zoo mooi.

Weer helemaal genieten hoor:) Heb je nog wel genoeg verbandgaas in huis?
Anders heb je straks een probleem als je het een keer echt nodig hebt hihi. Gauw maar even een paar doosjes bijhalen..lol

Groetjes,
Neltine

Janny zei

Wat een lief kaartje zeg, heel erg mooi, liefs Janny

Unknown zei

Wat een leukeeeee kaart en wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurd een toppertje

Liefs Nellie