blog lay out

dinsdag 9 oktober 2012

Project van onze dt-dag!!

Hoi hoi,

dit wordt een foto rijk berichtje.... ik kon maar niet echt een goeie foto maken dus laat ik er maar een heleboel zien, dan hebben jullie wel een goed idee......

Afgelopen zaterdag hadden wij een dag gepland met ons design team bij Jolanda van 't Scraphuis, het was een verrassing wat we gingen doen maar aangezien Jolanda helemaal lyrisch is over de Twinkling H2O's kon je wel op je klompen aanvoelen wat wij gingen doen..... juist..... inkleuren met Twinkling H2O's!!
Aangezien ik totaal géén vriendjes ben met distress inkt had ik er een hard hoofd in maar natuurlijk ging ik het wel proberen...... en ik vond het helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! Het is veel makkelijker om met die pasta te kleuren dan ik dacht, het ging heel goed! Jolanda had een prachtig project voor bereid en alle spulletjes voor ons klaarliggen alleen moest alles nog uitgestanst worden...... nou, dat klusje heb ik mooi aan Angelique en Nicole overgelaten en Jolanda heeft nog van alles voor me uitgesneden want ik was niet meer te stoppen hahaha, de meiden moesten wel een beetje om me lachen geloof ik.....




Deze lieve magnolia stempeltjes gingen we inkleuren. Eerst het gezichtje en de huid met Tattered Rose en de wangetjes kleurden we met chalks. Daarna de rest dus met de Twinkling H2O's. Het grappige van deze manier van kleuren vind ik dat je met 1 kleur heel mooi schaduwen en kleurverschillen kunt maken terwijl je met copics meerdere stiften nodig hebt om dat zelfde effect te krijgen... bij die laatste plaatje bv. heb ik het rokje en de haren met dezelfde kleur gemaakt maar door wat meer of minder verf aan te brengen krijg je dus het kleurverschil!! De schaduwen die ik heb geprobeerd aan te brengen zijn dus gewoon allemaal met dezelfde kleur... Het is alleen jammer dat je de twinkling maar moeilijk op de foto kan laten zien, in het echt glimt het heel mooi, niet te veel, precies goed....
Ook kleurt het een stuk makkelijker dan met distress inkt (vind ik) want daar heb ik vaak randjes bij en hierbij heb je dat totaal niet! Ik moet wel zeggen dat het met het gezicht ook goed ging, het ligt dus ook aan het papier wat je gebruikt, dit is aquarel papier van Terschelling.
Nou, heel verhaal, eerst weer wat foto's... deze zijn binnen gemaakt, kijkt toch weer heel anders....


We waren zo gezellig aan het kletsen en lol aan het maken dat we het natuurlijk bij lange na niet afkregen dus we kregen alle spulletjes mee naar huis om het af te maken, ja en toen moest ik natuurlijk ook de Twinkling H2O aanschaffen.... wat vervelend nou..... ik moest het toch thuis afkleuren.... en gelijk nog maar wat andere mooie kleurtjes aangeschaft...
De hanger met de mooie bloemen heeft Jolanda nieuw in de winkel, er zijn 2 soorten waar je uit kunt kiezen, allebei héél mooi!!! Dit is de decoratieve hanger die wij gebruiken mochten, het is van Melissa Frenches.
Het papier wat we hebben gebruikt is ook van Melissa Frenches, heel mooi van kleur!!!
De achtergrond is gemaakt met een nestabilitie - resplendent Rectangles en Floral Ovals.





De rest hebben we versierd met de klok van Tim Holtz, allerlei bloemetjes, het hekje, takje en bloemetje van Magnolia, vlinders die we geponst hebben met een Martha Stewart pons (denk ik, ik heb het immers niet gedaan... LOL) en blaadjes, die zijn wél gemaakt met de pons van Martha Stewart, dat heb ik gezien! Het ribbelkarton erachter heb ik ingesmeerd met crackle paint van Tim Holtz, de randjes zijn beïnkt met distress inkt - brushed corduroy.
Nou, al met al een lange post.... later vandaag nog meer foto's gemaakt maar die waren niet echt beter dan deze dus jullie zullen het er maar mee moeten doen LOL.
Ik ben zéér benieuwd wat jullie er van vinden.... ik ben in ieder geval enthousiast!

Groetjes Arjette.

48 opmerkingen:

Sandra zei

Wauw wauw wauw wat een geweldig project zeg erg mooi geworden hoor, en voor je eerste keer kleuren met de twinklings ziet het er super uit, dat moet je vaker doen hoor!!!!!!
Groetjes Sandra

Samantha zei

Wow wow wooooowwww! Dit is prachtig Arjette :) zit me helemaal te vergapen aan je project. Mooi gekleurd ook trouwens. Vind ze stuk voor stuk super :)) ga nog even van de details genieten er is zoveel te zien!
Gr. Samantha

Noriko zei

Jij komt met een heel verhaal.
Ik hou het kort!!
Hij is ontzettend gaaf!!
Wat lijkt met dat toch een geweldig leuk spul.
Dus wie weet waag ik me eraan.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Thea zei

Wow Arjette, hier mag je heel trots op zijn. Wat een gaaf project is dit. En zo ontzettend mooi ingekleurd. Zelf heb ik een paar potjes T H2O maar nog niet echt geprobeerd, even een beetje tijd zien te vinden. Ik houd wel van verschillende inkleur mogelijkheden.

Groetjes Thea

Christa zei

WAUW ! Wat een mega mooi project ! Jullie boffen maar met Jolanda .... En volgens mij hebben jullie het kei gezellig gehad. Dus je bent nu helemaal om naar de Twinkling's ?? Liefs , Christa.

Nicole zei

Wow Arjette, wat heb je toch prachtig ingekleurd en wat heb je toch mooie stansjes gebruikt, wahahahaahahah!!! Dat noemen ze nu delegeren, LOL!! We hebben het graag gedaan hoor, jij zat zoooooo te genieten van het inkleuren, daar kon ik weer zoooo enorm van genieten, meid!! Wel grappig om te zien dat je er twee gespiegeld hebt, maar wat een bjoeties. Schitterend, natuurtalentje!! Liefs, Nicole

Anke zei

Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt. Het kleuren gaat je al goed af ook.
Schitterende details zitten er op
die hanger is ook heel mooi.
liefs Anke

Liesbeth zei

Wat een super project Arjette, erg mooi geheel zo.
groetjes Liesbeth

heidy zei

Jeetje Arjette wat is dit super gaaf zeg,echt genieten!!
Groetjes Heidy

Anoniem zei

WOW wat gaaf Arjette! Stuk voor stuk prachtig versierd en ingekleurd! Ik heb helemaal geen ervaring met twinkling H2O's maar met het lezen van je enthousiasme ben ik wel heel nieuwsgierig geworden ;-)
Liefs, sandra

Dodici zei

Wow Arjette,this is such a masterpiece!
Very beautiful,gorgeous details!
xxxx

Marianne zei

Ik vind het een pracht Arjette.
Zo mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Bernadet zei

mens, wat is dit SUPERGAAF gemaakt zeg!!! Echt onwijs te gek!.Met zoveel details. Je raakt niet uitgekeken!

Ja, dat zul jij wel errug vinden om weer die kleurtjes te moeten aanschafffen;) Je bent dus weer verkocht haha

Jolanda de Ronde zei

Jheeeee wat heb je hard gewerkt meid hahahaha je hebt het gered om dit pracht werkstuk klaar te krijgen! We kunnen zeker op een zeer geslaagde 1e DT- dag terug kijken.... op naar de volgende DT-dag.

Groetjes, Jolanda

Maris zei

geweldigggg mooi, echt superr, je hebt echt je best gedaan met die verfjes, en het is je echt goed gelukt, knap hoor, heeelll leuk project xx

corryskaart zei

hoi arjette
wat heb je een meesterwerk gemaakt zo leuk met al die details en wat grappig zo onder elkaar aan zo hanger,dit sla ik op in mijn bovenkamertje om misschien ooit eens ook uit te proberen:-))
groetjes van corry

Marga50 zei

Super leuke project hebben jullie gemaakt Arjette. fijne dag, groetjes Marga.

Angela zei

Dat is nog eens een schitterend project!!! Maakt niet uit welke foto je bekijkt.... elke keer is ie weer geweldig!!! Prachtig ingekleurd; complimenten hoor!!! En schitterende details; je raakt niet uitgekeken!!!
grt Angela

Fieneke zei

Heeeeeel mooi, wat een super leuk project. En het inkleuren heb je super gedaan! Erg leuk geheel.
Groetjes Fieneke

Christa zei

prachtig hoor heel mooi xx christa

jolanda zei

wauw wat een prachtige creatie.
Heel mooi gekleurd en prachtige details

Anneke. zei

Wat een super leuk project, Arjette! Heb twee hangertjes gekocht op de beurs in Hardenberg. Jou project brengt me op een idee...
Groetjes Anneke.

Vicky zei

This looks fantastic sweetie I ordered some hanger things to make some pics I'm still waiting on them arriving. This is just incredibly beautiful love all the images you have used hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

Neline zei

wauwwww....wat gaaf zeg!!! Wat een mega projekt. ziet er echt geweldig uit.
groetjes
Neline

Wendy Koorevaar zei

Jee wat super gaaf is dit! Deze creatie is ook wel heel veel foto,s waard. Prachtig hoe je hebt gekleurd en alles hebt gedecoreerd!

Liefs,
Wendy

Susanne zei

This is stunning... I love it!!! Have a nice day! Hugs Susanne

Corrie zei

Wauwww wat een super gaaf project Arjette, prachtige kleuren heb je gebruikt en de afwerking is helemaal top!

Groetjes Corrie

marja zei

WAUW!!!!!!! Wat een onwijs gave creatie, echt helemaal geweldig!!

Lieve groetjes Marja.

Tineke van der Linden zei

Wauw Arjette, wat een schitterende creatie!! Zo mooi gemaakt en heel veel leuke details.
Groetjes Tineke

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kunst werkje Arjette.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Tineke zei

Wauw wat ontzettend gaaf, SCHITTEREND!

Groetjes Tineke

Riet zei

Wat heb je dit schitterendddd Gemaakt Arjette.

Liefs Riet.

Ans zei

Wow wat een schitterende creatie, en dat was nou jammer dat je ook de h2o moest aanschaffen, hahaha.

Liefs Ans

Tinie zei

Wat moet je hier nog over zeggen, dit is zo mooiiii en zo geweldig mooi passend bij elkaar, TOP!!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Wauw wat een kunstwerk Arjette!! Wat mooi gemaakt met zoveel mooie details en je hebt geweldig gekleurd!! Ik heb het kleuren met H2O's eenmaal uitgeprobeerd maar ik kon er niets van dus petje af voor jou kleurwerk! groetjes, Marlies

Pouwla zei

Heel mooi Arjette! en ja, ik heb ook sinds kort de H20's en ik vind ze ook fijn om te kleuren. Die van jou zijn heel mooi geworden!
Groetjes Pouwla.

ANJA 3D zei

Wat een prachtige hanger, Arjette
Prachtig matriaal heb je gebruikt en de Stempels schitterend ingekleurd. Wat een bord spagetti hadden jullie, zeg. Ik moest er wel om lachen,
Lieve groetjes, Anja

Janny zei

Wat een prachtige creatie zeg, en wat heb je hem prachtig ingekleurd en dat voor de eerste keer, ik vind het ook erg leuk om mee te kleuren, prachtig geheel, liefs Janny

Chantal zei

Wauw Arjette, wat is dit ontzettend waanzinnig!!!! Je blijft maar kijken naar al die prachtige details! Lieve groetjes, Chantal

Wilma zei

Hey Arjette,
Wat gaaf!! Helemaal super, zeg...wat een leuke details!
En dat inkleuren gaat je goed af, hoor..och ja wat wil je ook als je de hele dag oefent..haha!
Ik heb op een beurs ook een keer een demo gevolgd en vond het toen ook helemaal leuk!
groetjes, Wilma

Agnes zei

Wow Arjette, wat ziet dit er MOOI uit!
Gave creatie en je kleurwerk ziet er super uit!!
Ik denk wel dat ik een keer overstag ga....:.
groetjes, Agnes

Diana zei

Wat een kunstwerk Arjette! Prachtig vind ik hem. Je kleurwerk ziet er ook super uit.
Groetjes Diana.

Unknown zei

Hallo Arjette, wow zeg, wat een geweldig project! Ik vind de H2O's ook altijd erg leuk om mee te werken. Ik vind het wel een nadeel dat als je over de lijnen gaat je die 'wegverft'. Maar verder werk ik er graag mee. Overigens werk ik ook graag met Distress hoor! Groetjes Frea

Alina zei

prachtig, Arjette, mooie details! nog veel plezier met inkleuren met Twinkling H2O's!

Teresa zei

Wow! Arjette, This is beautiful, I love the use of all the embellishments and fab Tildas. Hugs Teresa xx

Liz's creative corner zei

Hi hun, wow stunning creation, lovely effects and detail, love all the pictures, it's looking like mine lol,
hugs Liz xx

Marianne Reijgersberg zei

Wat een geweldig project. Ik heb toevellig de hangertjes ook gekocht.
Nu heb ik een leuk idee. Je hebt schitterend gekleurd met H20.
Groetjes Marianne

Nicecrane Designs zei

OMG, you are really so creative,,,,,LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT- LOT OF APPLAUSESS.....